Main Character

My photo
stereotypically characterized by the grotesque image.

Trip To Langkawi 15/06-17/06/2012

Hasil usaha keras aku dan rakan rakan praktikal selama 6bulan membuahkan hasil apabila Bos tempat kami praktikal menghadiahkan sebuah perjalanan yang ditanggung sepenuhnya oleh syarikat kecuali duit nak membeli belah. Mesti la kene bagi punya sebab kami dah banyak selesaikan projek projek besar syarikat hahaha Jadi inilah ceritanya
Bergerak dengan dua buah biji kereta staff, satu kereta  tiga orang.
Aku, Shah dan Abang adli dalam satu kereta nissan terrano. 
Abang Sham dan kecik ikut kereta mercedes padiya.
 Shah macam biasa, asal naik kerete je mesti tidur, kabonye penat tengok bola.
Parking kereta di Jeti Kuala Perlis dan terus menaiki feri.
Setibanya di perkarangan Jeti Langkawi
Dari kiri kecik, abg sham, shah dan abg adli. 
Padiya sibuk tangkap gambar kapal layar haha
Pepehal dulu, check in hotel. Leisure Holidays Perdana Beach Resort
Selepas itu, terus ke Underwater World Langkawi
Rehat sebentar di Gunung Everest
Perkene kopi dengan rokok gudang garam bersama Rockhopper Penguin 
Dan pening pening sikit, terus menunggang kuda laut
Troll Domino! Ahahahahahaha
Hari kedua: Melawat Kota Mahsuri
Walaupun padiya macam gangster, sebenarnya dia cool heh heh heh
Ini dinamakan pisang berbuah banyak kali haha
Burung Tiung. Boleh diajar bercakap
Dihadapan Rumah Mahsuri. Telah diubahsuai sedikit
Aku bakal berlakon dalam movie 'Anaconda is back'
Dihapan peristiwa Helang dan Ular Tedung. 
Aku masuk sejarah malaysia weh hehehe
Tanpa membuang masa, kami terus ke Telaga 7 Mahsuri.
Hasil mendaki bukit setinggi 300meter membuahkan hasil yang cukup baik.
Terpesona dengan ciptaan Tuhan 
Lalu aku dihampiri pelancong luar negara dan bertanya 'Hello, where the last well? I looking until up there but nothing find' dan aku balas kembali 'Miss, the last well just over there, the biggest one. Its start from top to bottom' 
Bebola kecil itu la kereta kebal, boleh nampak dari sini.

Didalam Cable Car bukannya kereta kebal ye. Max 6people  
Di stesen terakhir yang awesome
 Bila naik cable car, orang selalu lepak macam nie haha
Nampak awek tengah berbikini, makin bulat mata aku 
View dari atas, Tergoda dibuatnya 
Di Puncak menara gading
Itu la kereta wayar. Bila bergoyang rasa macam nak muntah
Gambar ini dirakam hampir 10 orang yang berada di atas sini.
Bangga sikit dapat masuk hahaha

Gambar lelaki yang paling comel kuikuikui
Have faith. Support from @ziqcurly
Padiya dan abg adli berlumba secara halal di litar
Seterusnya, kami pergi ke Dataran Helang. 
View dari belakang, terlindung dari sinaran UV 
Setiap perincian nya sungguh menawan
Pembuatan yang tepat 
Hampir serupa seperti realiti
Helang di tangan aku, berat betul rasanya 
Lambang kebanggaan orang Langkawi :D
Alhamdulillah, Aku berjaya buka outlet sendiri.
Hari Terakhir sebelum berangkat pulang, di jeti point langkawi. 
Sementara nak tunggu feri bertolak, perkene dua game drift hahaha 
Terima kasih banyak banyak orang langkawi :D 
Rumah yang paling besar di Perlis, tak tahu milik siapa 
Silo for Milo. Bintang Manjung sembunyi dibelakangnya
Fahrin Ahmad dah sampai ke arau, perlis hahahaha 
Satu hari nanti aku akan tunjukkan kepada hanim, inilah tasik darul aman yang selalu orang dating bila bercinta. Majoritinya budak poli hahaha

Akhir sekali, untuk hanim. Walaupun dia suruh aku beli benda yang pelik pelik seperti kuali, pinggan mangkuk, lelaki mat salleh dll, tapi aku tahu dia suka coklat.